بازار سهام امروز یک‌شنبه ۲۰ مهرماه را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با رشد ۵۳ هزار و ۲۶۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۹۵ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۱:۳۰ شاخص کل با ۵۳ هزار و ۲۶۸ واحد رشد رقم یک میلیون و ۵۹۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۷۸۲ واحد افزایش به رقم ۴۱۸ هزار و ۲۹۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۰۱ هزار و ۴۸۸ معامله به ارزش ۷۶ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

پالایش نفت تهران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت بندرعباس و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۳۴۹ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۴۶۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت یک میلیون و ۴ هزار معامله انجام داده‌اند که ۳۳ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 556406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha